pretty little liars season 3

 
Jag såg nyss att de första avsnitten av pretty little liars säsong 3 har kommit ut! Nu vet jag vad jag ska gör hela kvällen!

new dress

Midsommaren blev riktigt bra! Jag hade på mig denna nya klänning ifrån ginatricot då.
 
 

flowers

 
Midsommar och vädret är underbart! Har plockat massor med blommor idag. Nu ska jag packa lite för att sedan åka iväg och umgås med lite vänner kvällen lång!
 
 
 

sommarjobb

Hej hej hej! Sommarjobbet går sakta framåt. Det har bara gått två dagar men det känns som jag har varit där i minst en vecka! Dagarna är jättelånga för jag sitter mest bara där och gör inte så jättemycket förutom att prata lite med dom som bor där, alla är jättetrevliga! sitter ute i solen, serverar mat och gosar med deras kissar!

# NIAM

Idag hade jag min första dag på sommarjobbet! Jag jobbar på ett ålderdomshem och det är inte alls jobbigt! Jag sitter bara och pratar med dom som bor där och städar lite. Dom är så söta så! :)
Tränat lite fotboll under kvällen och nu sitter jag och tittar på one tree hill.

Jag ska beställa en likadan keps som Liam har! Valde mellan den och en som det stog larry på men som att jag redan har väldigt mycket saker med harry så fick det bli en niam keps! :) Svårt beslut bara om jag ska ha den i rosa eller vit som han har???


Dare to dream

Kom nyss hem ifrån en fotbollsmatch. Vi mötte Eker och vi vann med 2-1!
För några dagar sedan fick jag hem dare to dream, life as one direction som jag nu har börjat läst och den är jättebra!

my new best friend

Igår klockan tio var jag på netonnet i spöregnet då det öppnade för att köpa mig en nikon d7000 och åååh vad jag är lycklig! Den är såååå grym!

thought of you & be alright

Justins nya skiva har ju kommit ut nu och jag kan ju inte säga att jag tyckte alla låtar var jättebra.. Men thought of you och be alright var riktigt grymma!!! Nu snart ska jag åka iväg på 40-års fest! :)


fotbollsmatch

Hej! Idag var det dax för seriematch igen och denna gång mot kumla och vi vann med 3-0!


klänning från igår


Här är tre lite bättre bilder på hur jag såg ut igår på skolavslutningen. Klänningen har jag köpt i spanien och skorna är ifrån melba.se

hejdå

Skulle ha en kväll med klassen efter skolavslutningen ute och äta pizza men det blev ju inte den roligaste kvällen jag varit med om... aja, känns ju inte lika jobbigt att skiljas åt då i alla fall :)

Nu ska jag äta glass för snart måste jag ta tag i min träning igen efter allt godis jag ätit och inte rört mig en meter på några veckor pga mitt knä. Skönt med sommarlov!



SOMMARLOV!



Eller det är nästan sommarlov. Nu ska jag sommarjobba i tre veckor men det ska faktist inte bli jätte hemskt! :)

My favorite girls



one band, one dream, one direction

Åh jag är så glad att jag spricker snart! Dom bästa killarna i hela väääärlden kommer till Sverige igen i sommar! Och det är ju sommar nu!!!!! aaaaaaaaaaaaah! Nu får jag ett sånt här konstigt inlägg då jag bara vill ha massor av utropstecken och stora bokstäver som jag hade i min gamla blogg då jag fick reda på att one direction var i Sverige!!!!!!! OCH det ska vara en flashmob!!!!!!!! Åååh jag ska vara med! 
Nu ska jag sätta upp lite posters på min fina one direction vägg hejdå! ♥

Titta min nya fina tröja!
 


prom pictures

Här är några av bilderna från balen igår kväll. Idag har jag så ont i benen efter allt dansande så att jag kan knappt gå. haha!





















prom outfit





Jag hade en väldigt bra ikväll igår på balen!

klänning från nelly och skor ifrån melba.

blueberries and cheescake ice cream

Fin blanding med fixat hår och min rosa onepiece..
Sitter och lyssnar på lite gammal musik som jag blir himlans glad av samtidigt som jag äter min nya favorit glass, blåbär och cheescake. Godare än ben & jerry's om jag får säga det själv! Mums!



prom day

Som rubriken säger så är det baldag idag så nu ska jag börja göra mig ordning med lite härlig musik i öronen i lugn och ro så att jag verkligen inte behöver stressa! :)

Bjuder på en bild på mig och fina johanna ifrån stadsparken i fredags. Jag hade på mig en ny tröja ifrån bikbok.

haircolour



Jag ska försöka mig på att färga mitt nästan svarta löshår blondt, får se hur det går känns som att det måste bli ett mirakel för att det ska bli rätt färg som min hårfärg som jag har nu..


a new dress





En ny klänning ifrån ginatricot. Kanske till balen på måndag?

just girly things

























a great day with my best friends





2 bilder från en väldigt härlig dag i stadsparken igår tillsammans med klassen. Efter det satt vi vid slottet och åt glass och tittade på alla studenter som var så himla fina. På kvällen blev det tårtkalas utan någon speciell anledning med mina bästa vänner ute på en stor gräsmatta bland alla myggor. Livet är allt bra nu! ♥


RSS 2.0